پاورپوینت بازاریابی به سبک ایکیا با رویکرد تحلیل بازارهای مصرف جهانی
ایکیا برای رقابت با دو دسته رقیب اصلی در بازار (مبلمان زیبا، گرانقیمت و باکیفیت بالا و مبلمان بیکیفیت و بدون طراحی زیبا) باید گوشهای از بازار را هدف قرار میداد که کسی به آن توجهی نکرده بود. بنابراین اولین قدم تقسیمبندی بازار (Segmentation) و انتخاب بخشهایی جذاب از آن بود (Targeting).
دانلود فایلهای مختلف
پاورپوینت رفتارشناسی مشتریان کلید طلایی درک نیاز مشتریان
پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت اچ پی
پاورپوینت روان شناسی فروش بارویکرد تحریک احساسات خریداران ( ویرایش جدید)
پاورپوینت انواع گروه های مواد خطرناک
پاورپوینت عوامل شیمیایی زیان آور محیط کار
پاورپوینت بهداشت برای همه و مراقبتهای بهداشتی اوّليه
دانلودفایل پاورپوینت PowerPoint آیا بروکر های فارکس، شرکتهایی قانونی هستند؟ وتجارب شخصی افراد ود
بازار ,ایکیا ,مصرف جهانی ,بازارهای مصرف ,تحلیل بازارهای ,رویکرد تحلیل ,پاورپوینت بازاریابی ,رویکرد تحلیل بازارهای